WUST

+38 067 713 97 71

+38 050 345 01 15

+38 067 713 97 71

+38 050 345 01 15

Транспортні компанії

Транспортні компанії

Контакти:
pexels-quintin-gellar-2199293-1.jpg

Підвищення продуктивності для транспортної компанії

Оскільки витрати на пальне, страхування та конкуренція зростають, для транспортних компаній стає все важливіше знайти способи скоротити накладні витрати, надаючи при цьому не гірші послуги клієнтам. Рішення від WUST для відстеження автопарку допомагає транспортним компаніям підвищити ефективність роботи, скоротити витрати на пальне та технічне обслуговування, захистити від дорогих подій, як то крадіжка чи псування вантажу, і приймати кращі рішення щодо розкладу та планування маршруту, що підвищує задоволеність клієнтів і їх лояльність.

Наші GPS рішення швидко розгортаються та дуже прості у використанні. Просто встановіть компактні, непомітні пристрої відстеження у свої вантажівки та причепи та почніть контролювати свій автопарк і активи за допомогою веб-порталу або мобільного додатку. Завдяки безлічі додаткових датчиків IoT та інтеграцій API на вибір ви можете налаштувати потрібні опції в будь-який час і збирати цінні дані про все, від використання двигуна та поведінки водія до температури причепа, вологості, стану дверей, стану вантажу, фальсифікацій, тощо.

*Контролюйте відповідальність своїх співробітників, стан транспорту та вантажу онлайн.

5 функцій GPS-трекера для логістичного бізнесу транспортної компанії

Посилення в секторі електронної комерції принесло ковток свіжого повітря в логістичний бізнес. Ця величезна бізнес-можливість повинна бути використана гравцями транспортної галузі якомога краще. Логістичні компанії не лише грають у транспортній сфері, але й мають бути здатними забезпечувати ефективність, результативність, видимість і якість для сталого розвитку бізнесу. Один важливий пристрій, який Ви, як гравець з логістики, повинні використовувати, це GPS-трекер. Чим цей пристрій може бути корисним для вашого бізнесу? 

  1. Своєчасна доставка

Розробка пристроїв на базі GPS-трекера дозволяє більш ефективно проходити процес від прийому до завершення відправлення. Ви можете миттєво створювати та призначати завдання водієві. Також за записами чи фотографіями можна переглянути орієнтовний час і відстань у дорозі, найближчого водія до місця, правильність виконання робіт, а також отримання товару. У деяких удосконаленнях інструментів GPS, є функція чату для полегшення координації між водієм і менеджером, тому рішення може бути прийнято негайно, коли виникне проблема з доставкою. 

  1. Зменшити експлуатаційні витрати

Діяльність машини можна відстежувати за допомогою вбудованого GPS. Ви можете дізнатися, коли, як довго та де вмикається чи вимикається двигун автомобіля. Ви можете відстежувати, чи є простой або зміна температури (в охолоджуваному складському приміщенні), що перевищує допустиму межу, і вжити найкращих заходів для вирішення цієї проблеми. Якщо є пошкодження частин транспортного засобу, Ви також можете отримати інформацію через звіти від водія, щоб негайно впоратися з проблемою.

  1. Підвищення продуктивності

Усі дані, записані у журнал GPS, можна обробити у звіти, які фільтруються на основі інформації, яку хочете відобразити. Доставку звітів також можна запланувати на будь-який заданий період. Завдяки інтегрованій та автоматизованій системі адміністративне навантаження, безумовно, зменшиться, особливо якщо у Вас є великий логістичний парк. Для тих, хто тільки ще починає логістичний бізнес, ця інтегрована система на основі GPS допоможе більше зосередитися на розвитку або розширенні Вашого бізнесу.

  1. Захист активів і товарів

За допомогою цих датчиків і маячків можне відслідковувати не лише місцезнаходження транспортного засобу, але й поведінку водіння, через порушення кількох показників, таких як перевищення швидкості, різке прискорення та різке гальмування. У режимі реального часу, Ви отримуватимете повідомлення про ці порушення. Окрім забезпечення безпеки водіїв, які є важливим активом компанії, поведінка водіння також може вплинути на термін служби транспортного засобу та стан вантажів, що перевозяться. Для додаткової безпеки деякі компанії, мають купують тривожні кнопки для водіїв, які зіткнулися з надзвичайними ситуаціями, таких як несправність транспортного засобу чи злочин.

  1. Мінімізуйте ризик крадіжки

Розробка функцій у пристроях може реєструвати діяльність паливних і вантажних дверей. Ви дізнаєтеся, про різке зниження бензину за короткий період і пробіг. Це може свідчити про крадіжку палива. Крім того, крадіжку товарів, що перевозяться, також можна ідентифікувати за допомогою функції датчика дверей багажника, яка надає інформацію про час, місце та тривалість часу, протягом якого двері багажника були відкриті. Таким чином можна відстежити, чи є підозрілі дії, коли товар доставляється за адресою, яка не входить до призначення.

Поговоримо?
Для більш широкого розуміння роботи моніторингу, запрошуємо відвідати наш канал на YouTube.

Зателефонуйте нам

Напишіть нам у месенджер